زنبق دره

رواق منظر چشم من آشیانه توست…

زنبق دره

رواق منظر چشم من آشیانه توست…

دیستایمیا

حالا که بعد از شش هفت سال دوباره تو شهر و خونه خودمونم با این که اردیبهشت وصف ناشدنی و زیباست و هوای خونه بوی عطر نارنج میده یه جور اندوه سنگین روز و شبهام رو‌در برگرفته. جای خالی خیلی از دوستانم رو با همه وجود حس می‌کنم. کسانی که یا مهاجرت کردن یا تو‌شهر دیگری هستن یا تصمیم گرفتیم دیگه با هم ارتباطی نداشته باشیم. با این که دلتنگشونم اصلا دلم نمی‌خواد ببینمشون و این تناقض عجیب و غریب وادارم می‌کنه به سکوتم ادامه بدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نبات یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 22:38

ممنونم از راهنمایی تون .. رفتم پیش روانپزشک برام تشخیص دپرشن گذاشتن. گفتم من به هیچ وجه ssri نمیخورم چون چاق شدنش بدتر میکنه حالمو.. اما گف نه بیا فلووکسامین بخور چاق نمیشی.. واقعا نمیدونم دگ.. اصلا مدتی ک قبلا فلوکستین و یه مدت هم سرترالین از افزایش وزنم کلافه بودم.. درمانو کامل کردم اونموقع اما باز علائمم برگشت

معمولا با قطع درمان عود اتفاق می‌افته. به نظرم دارو مصرف کنید و کنارش تغییر سبک زندگی مثل ورزش و رعایت رژیم رو در نظر داشته باشید. اگر باز هم نگران افزایش وزن بودید و دارو نخوردید حتما روان درمانی رو پیگیر باشید.خواهش می‌کنم دوست من

نبات یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 09:05

سلام خانم دکتر. فلووکسامین چاق میکنه؟ همه جا نوشته چاق نمیکنه اما من فلوکستین خوردم چاق شدم در حالی ک اونو هم میگفتن چاق نمیکنه .. میخواستم بپرسم تجربه تون توی مریضا چی بوده؟ و بعد اینکه با رژیم و ورزش میشه جلوی این چاقی ناشی از ssri رو گرفت ؟

سلام عزیزم همه ssri ها بعد از رسیدن به سطح درمانی افزایش وزن میدن کاهش وزن فلوکستین هم موقته و بعد از یک سال افزایش وزن میده. فلووکسامین هم افزایش وزن میده، تداخلات داروییش هم از بقیه بیشتره. رژیم و ورزش قطعا کمک کننده است حتی نیاز به دارو را کاهش میده

رضوان شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 06:04 http://nachagh.blogsky.comy

لیلی عزیز و زیبا!نازنین!همه انسان ها کم و بیش دوار چنین تعارض ها هستند.نمی دانم شما که پزشک شدید تیز هوش بودید یا کوشا یا شرایط برایتان فراهم بود یا ویژگی های شخصیتی تان بود که با هر سدی مواجه شدید توانستید عبور کنید و اندر خم یه کوچه نماندید.اما آفت هایی به گل وجودتان ازار رسانده که چون حق نبوده و حق نمی پنداشتید اینگونه دل آزرده شده اید .غبار از چهره زیبا خود به کنار زنید و گوهر وجودتان را مراقبت و محافظت کنید مباد گذر ایام ...
ببخشید که ندیده درباره تان نظر میدم.

نه من بیشتر درسخوان و زحمتکش بودم ولی هوشم هم بدک نبود. شرایط نسبتا مناسب بوده ولی آنچنان هم نه. سعی می‌کنم راهنماییهاتون رو به کار ببرم ممنونم از این که من رو می‌بخشید و با من قهر نمی‌کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد