زنبق دره در حال ترمیم

اینجا باید موسیقی دلخواهم پخش می‌شد.

زنبق دره در حال ترمیم

اینجا باید موسیقی دلخواهم پخش می‌شد.

لیتل ناتینگز

آخرش رژیمم رو‌ شکوندم. هم کیک تولد بچه‌ها رو خوردم هم چیزای دیگه و ننگ و شرم بر من . قیمت گرفتم دستگاه آر تی ام اس ماشاالله ۲ میلیارد و ۷۰۰ با و بی احترام. دستگاه  کیوای ای جی پونصد میلیون و  تی‌دی سی اس زبون بسته پنجاه میلیان. من همون دستگاه نوار قلبم رو‌ از ته کمد بیارم بیرون هنر کردم.

یه سوالی هم  که پیش میاد اینه که چه جوری می‌خرن همکارانم ماشاالله؟ 

به نظرم یه تشخیصی هم باید اضافه کنن به اسم خط خطی اعصاب سیندروم که من دارم. 

یه بیمارم پیام داده من حس می‌کنم وجود ندارم واقعیه؟ الهی بمیرم مادر…البته این پرسش خیلی از فلاسفه بوده. 

باید به بیمارا بگم مث رانندگان اسنپ و تپسی بهم تو این سایتهای نوبت دهی ستاره بدن :))))))))  به خاطر کولر زدن در مطب ، رفتار محترمانه ، خوشگل بودن منشی و اینا …

نظرات 1 + ارسال نظر
رضوان جمعه 30 شهریور 1403 ساعت 05:08 http://nachagh,blogsky.com

شکستن رژیم را دست کم بگیر.خداوند دستت را پر پول کنه تا هر آنچه نیاز داری بخری ،انشا الله
همیشه شاد باشی و خوشنود ،انشا الله
چهره زیبایت به نور الهی مزین باد،انشا الله
آرامش همراه همیشگی قلب مهربانت باد،انشا الله
تو زیبای منی،زنده باشی

فدای محبت شما کاش بتونم معمولی کار کنم سلامت باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد