زنبق دره در حال ترمیم

اینجا باید موسیقی دلخواهم پخش می‌شد.

زنبق دره در حال ترمیم

اینجا باید موسیقی دلخواهم پخش می‌شد.

امروز صبح اول وقت رفتم بازار انقلاب قاب عکس خریدم. شروع قشنگی برای روز بود.

 در کل روحیه‌ام از شنبه به خاطر یه جمله به شدت به هم ریخته. به هر راهی که فکرش رو‌بکنید فکرکردم . خسته شدم و خوابیدم و‌دوباره روزم رو از سرگرفتم.

سرماخوردگیم دوباره شروع شد. 

نظرات 2 + ارسال نظر
رضوان دوشنبه 26 شهریور 1403 ساعت 21:19 http://nachagh,blogsky.com

سلام عزیزم!سرماخوردگی چرا سالی چند بار ما را ...؟!
امیدوارم خبر خوبی و خوشی و سلامتی ات را بشنوم.

نمی‌دونم چرا این قدر سرماخوردگی و گلودرد می‌گیرم البته تو درمونگاه ماسک نزدم چون برای مراجع خوشایند نیست و مدام با اتوبوس این ور و اون ور میرم و خودم هم آدم آلرژیکی هستم

غ ـ ـز ل دوشنبه 26 شهریور 1403 ساعت 15:32 https://life-time.blogsky.com/

من گاهی بد زوم میکنم روی یک حرف یا برخورد بد
مگه میشه بیخیال شد؟
بعد یهو میبینم عه دیگه بیخیالش شد و آرومم

کاش بیشتر موقع صحبت حرفمونو مزه مزه کنیم

خودمم خیلی وقتا حرف نسنجیده زدم و بعدا هر چی کردم درست نشده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد